Malin Våde

Varmt vær

• Publisert: 30.07.2015, 13:36
  • Kategori: Blogg
  • De siste dagene har Bergen gitt oss bergensere noen skikkelig fine dager! Jeg har valgt å utnytte dette med å være ute i båt, sole meg, pusset opp rommet og kost meg i det fine været sammen med familie og kjæresten idag tok dessverre det fine været slutt, så jeg skal fortsette med å ordne på rommet.

Har du noen spesielle planer for idag? :)

• Publisert: 30.07.2015, 13:36
  • 8 kommentarer
  • Oslo: dag 2

• Publisert: 22.07.2015, 16:27
  • Kategori: Oslo 2015
  • Idag ble det tidlig opp på oss for å rekke frokosten før vi dro ut fra hotellet allerede klokken elleve. Vi hadde bestemt oss tidlig at vi skulle til Vigelandsparken, og der ble vi en stund før vi dro til Majorstuen og forsatte dagen der helt til det begynte å plaske nedover oss. Været har heldigvis kommet tilbake nå, så etter vi har spist opp take-away pizzaen, tenkte vi å fortsette til slottet, for å så komme oss videre til Aker Brygge, hvor vi tenkte å spise middag i kveld

Ønsker dere en fortsatt fin onsdag

• Publisert: 22.07.2015, 16:27
  • 7 kommentarer
  • Oslo: dag 1

• Publisert: 21.07.2015, 18:08
  • Kategori: Oslo 2015
  • Det ble visst ikke noe innlegg igår, og et veldig sent et idag. Kjæresten og jeg kom frem til Oslo i halv elleve-tiden idag, og måtte gå gjennom plaskregn før vi fant hotellet 5 minutter gange unna Sentralstasjonen. Rommet vårt ligger i 7-ende etasje og har utsikt over Operaen. Fantastisk spør du meg. Rommene er veldig fine og hotellet generelt er et topp moderne hotell. Det ligger også veldig sentralt.

Dagen idag har vi brukt på å spise en god lunsj på Fridays, sett i butikker og nå sitter vi på hotellet igjen og slapper av. Senere blir det middag ute, før vi tar kvelden på hotellet med film ♥ Noen som vet om et bra sted å spise i Oslo forresten? Hadde satt stor pris på litt tips!

• Publisert: 21.07.2015, 18:08
  • 8 kommentarer
  • Ett lite bildedryss

• Publisert: 19.07.2015, 14:48
  • Kategori: Blogg
  • Over ser dere litt av hvordan hytteturen vår har vært denne sommeren. Det har vært fisking, mye i båt, krabbemåltider og mye annet koselig! Været har ikke vært på sitt aller beste mens vi har vært der, men det har vært opplett de fleste dagene, så var vi så heldige å få fint vær 2 av dagene. Nå blir det 2 dager til hjemme, før Oslo står for tur i 3 dager

• 11 kommentarer
  • Halvt år

• Publisert: 18.07.2015, 14:02
  • Kategori: Blogg
  • Hei og god dag fine dere!

Jeg kommer bare en kjapp tur innom for å fortelle at jeg er kommet hjem. Skal snart løpe ut døren for å møte kjæresten, for å så feire at vi har et halvt år sammen idag ♥ Planen er å dra ut å spise før vi drar hjem for å se på en film eller noe sånt. Været i Bergen idag passer seg nemlig ypperlig til det!

Ønsker en fin lørdag, så snakkes vi imorgen! Da får dere oppdatering og bilder fra hytteturen også.

• Publisert: 18.07.2015, 14:02
  • 5 kommentarer
  • Spørsmålsrunde

• Publisert: 13.07.2015, 09:47
  • Kategori: Blogg
  • Hei og god dag til alle. Igår reiser jeg på hytten sammen med familien, og der fins det ikke internett. Jeg tenkte derfor at jeg kan ha en spørsmålsrunde mens jeg er borte. Planen er å svare på spørsmålene så godt jeg kan når jeg kommer tilbake igjen. Så, om det er noe du lurer på - så har du sjansen nå.

• På vei hjem til meg

• Publisert: 12.07.2015, 09:41

• 1. Body Chain HER // 2. Bikini HER

3. Belly body chain HER // Øredobber HER

Alt dette er nå på vei hjem til meg  Er altfor glad i nettshopping, men trenger en bikini og denne bikinien var perfekt! Body chain'ene var på tilbud og det samme med øredobbene, så det ble like så godt med meg det også. Linkene til alle produktene åpner seg i et nytt vindu.

• Publisert: 12.07.2015, 09:41
  • 7 kommentarer
  • Booket og klar

• Publisert: 11.07.2015, 09:32

• Bilder hentet fra Booking.com sine sider her

Endelig var turen til Oslo bestilt! Jeg snakket for såvidt om den tidligere, og nå er den booket og klar. Vi skal reise ned tirsdag 21.juli og tilbake igjen torsdag 23. Hotellet vi valgte ligger ganske sentralt og ser utrolig fint og moderne ut. Alt i alt koster det oss 1600 kroner for 2 dager oss i Oslo, per person. Det er med fly og hotell. Vil ikke si at det er den verste prisen?

Kjenner jeg gleder meg utrolig  mye allerede. Tror og håper det blir en like fin tur som sist gang, om ikke enda finere

• Publisert: 11.07.2015, 09:32
  • 12 kommentarer
  • Egon og kino

• Publisert: 10.07.2015, 18:21
  • Hei, fine dere.

Idag har ikke dagen gått i stort mer enn å male en mur og slappe av. Gårsdagen gikk utpå å slaske hjemme før det ble en tur på Egon, etterfulgt av en kinotur for å se "minions". Er utrolig glad i barnefilmer, og denne skuffet så absolutt ikke. Om man liker animasjonfilmer, så vil nok denne passe bra.

Nå skal jeg snart komme meg i dusjen og komme meg ut av maleklærne før det blir middag.

Da gjestår det bare å ønske dere en riktig god helg ♥

• Publisert: 10.07.2015, 18:21
  • Bestilt

• Publisert: 10.07.2015, 01:14

• // kan kjøpes HER

Etter mye om og men ble disse sandalene endelig bestilt hjem til meg! Det var tilbud på ASOS og jeg syns disse var utrolig fine. Fant også mange andre flotte modeller, men med mine små bein hadde de ikke min størrelse igjen da jeg endelig tok meg sammen og skulle bestille. Jeg bestilte også en bikini fra AliExpress for 80 kr som du kan se her. Jeg kjøpte den som er nummer 5.

• Publisert: 10.07.2015, 01:14
  • 6 kommentarer
  • God frokost blir god morgen

• Publisert: 09.07.2015, 14:59
  • Kategori: Blogg
  • God dag, fine dere! Etter å ha klart å drøle oss opp av sengen i 1-tiden, har vi spist en skikelig frokost og er nå klar for å starte dagen. Kjæresten er ute og klipper plenen, mens jeg sitter her og lurer på hva effektivt jeg skal gjøre idag. Har allerede hengt opp klesvask, så får se hva mer som kan gjøres, før det eventuelt blir en kinotur ikveld

Hva er deres planer for idag?

• Publisert: 09.07.2015, 14:59
  • 9 kommentarer
  • Oslo

• Publisert: 08.07.2015, 22:46
  • Hei igjen, fininger

De siste dagene har det vært dårlig vær her i Bergen og lite å snakke om, da jeg kun har lagt inne og døset med film og godteri. Det er fortsatt ikke veldig fint vær, men imorgen ser det ut til å bli sol ihvertfall. Morgendagen skal gå i å male og så forhåpentligvis en kinotur på kvelden for å se Minions, etterfulgt av middag på Egon.

Som jeg har sagt tidligere, så blir det ingen stor ferietur på oss denne sommeren. Derfor drar kjæresten og jeg på kjæreste/helgetur til Oslo senere nå i juli etter vi fant noen billige billetter på Norwegian. Vi har gjort det en gang før og da dro vi med fly til og nattoget tilbake igjen samme dag, men denne gangen skal vi altså være en helg - noe jeg tror blir superkoselig

Er det forresten noen som vet om et sentralt hotell som ikke er så altfor dyrt?

• Publisert: 08.07.2015, 22:46
  • Familiebesøk

• Publisert: 05.07.2015, 13:47
  • Kategori: Blogg
  • Hei og god dag, fine dere. Igår fikk Bergen oppleve enda en varm dag, noe som kjentes fantastisk på kroppen. Dagen ble tilbragt sammen med fine Christina nede på stranden, før vi tok turen til byn. Det ble spist 3 is og tatt masse bilder før jeg tok turen videre ut til kjæresten, hvor det ble spist unna enda en is og litt sjokolade. En veldig koselig dag med andre ord.

@christinadaaelampe

Det som står på planene for idag, er familiebesøk til kusinen til kjæresten. Hun fyller år og skal feire dette med grillfest sammen med familien. Besøket starter klokken 3, så jeg må nesten løpe og gjøre meg klar. Ha en fin søndag dere ♥

• Publisert: 05.07.2015, 13:47
  • 11 kommentarer
  • Badings

• Publisert: 04.07.2015, 13:00
  • Kategori: Blogg
  • Hei og god dag, fine dere! Nå skal jeg snart løpe ut døren for å møte Christina. Været i Bergen er på topp igjen idag og vi tenkte å utnytte dette med en liten tur i sjøen. Om vi kommer oss uti da selvfølgelig. Etter det skal jeg ut til kjæresten for å nyte resten av lørdagskvelden der.

Da gjenstår det bare å ønske dere en fin lørdag videre ♥

• Publisert: 04.07.2015, 13:00
  • 2 kommentarer
  • En vellykket dag

• Publisert: 03.07.2015, 21:21

• Lukas, kjæresten "storebror" og Thomas

Klokken 1 satt mine to små tvillingbrødre og meg på en buss ut til kjæresten. Etter 1t med buss var vi fremme. Kjæresten hadde allerede funnet frem det han eier av Lego Star Wars, så småbrødrene mine var helt i ekstase da vi kom inn døren og startet å bygge og leke. Da lekingen var unnagjort spiste vi pizza, etterfulgt av litt Star Wars-spilling og film.

Idet klokken rundet 8 satt vi igjen på bussen, og denne gangen var det hjemover. Alt i alt en veldig vellykket dag med familien!